خرید اقساطی گوشی

گوشی موبایل یا به زبان دیگر تلفن همراه، به عنوان یک وسیله هوشمند که تمام نیازهای افراد را در کمترین زمان برطرف می‌کند، طرفداران بسیاری دارد. امروزه استفاده از گوشی موبایل در سنین مختلف رواج پیداکرده و کمتر کسی مشاهده می‌شود که از تلفن همراه، به خصوص نوع هوشمند آن استفاده نکند. با توجه به مسائل اقتصادی این روزها و قیمت های سرسام آور تلفن های همراه، ممکن است خرید گوشی موبایل با توجه به امکانات متفاوت و قیمت های مختلف امکان پذیر نباشد؛ بنابراین فروشگاه اینترنتی گلدن ۸ تصمیم گرفت تا برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود، خرید اقساطی گوشی موبایل را فراهم کرده تا با تقسیم هزینه های سنگین به هزینه های کمتر ماهانه، کنترل بیشتری روی سرمایه تان داشته باشید.

خرید گوشی به صورت قسطی

خرید گوشی به صورت قسطی امروزه از انواع خرید بسیار محبوب میان افراد است. تعریف کلی این نوع خرید به صورت خلاصه به این شکل است: پرداخت بخشی از مبلغ کالای مورد نظر به عنوان پیش پرداخت و متعهد شدن در برابر پرداخت مابقی به صورت ماهانه و دریافت کالا. وجهی که برای پرداخت مابقی پول به صورت ماهانه مشخص میشود نیز معمولا بر عهده خودتان بوده و میتوانید با توجه به بودجه ماهانه خود این مبلغ را قسط بندی کنید.

مزایای خرید گوشی به صورت قسطی

یکی از مزایای خرید گوشی به صورت قسطی این است که شما میتوانید از میزان بودجه موجود در حساب خود بیشتر هزینه کنید و بخش سنگین و عظیمی از این هزینه را به صورت ماهانه قسط بندی کرده و پرداخت کنید. به بیان دیگر اگر شما به کالایی مانند گوشی احتیاج داشته باشید اما در شرایط حاضر بودجه کافی برای خرید آن را نداشته باشید، می توانید قسمتی از بهای آن کالا را بپردازید و مابقی را طی چند ماه تقسیم بندی کنید. این نوع خرید، بهترین نوع خریدها بوده و مناسب برای شرایطی است خرید گوشی برایتان مقدور نبوده یا با برنامه ریزی مالی شما هماهنگ نیست. همچنین می توانید مابقی مبلغ را در مدت طولانی تری بپردازید.

مزیت دیگر خرید به این شکل، تحویل کالا به شما به بدون صرف وقت بوده که در هر زمانی میتوانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال  پس از خرید گوشی به صورت قسطی و پرداخت بخشی از مبلغ میتوانید گوشی موبایل مورد نظر خود را تحویل گرفته و از آن استفاده کنید. همچنین از آنجایی که امروزه تلفن همراه به یک کالای گران بها تبدیل شده، خرید آن به صورت قسطی بخشی از فشار مالی روی شما را کم خواهد کرد.

مهمترین مزیت فروش گوشی قسطی برای فروشنده

مهمترین مزیت فروش کالا به صورت قسطی برای فروشندگان نوعی تبلیغ فروشگاه خود است که محبوبیت این فروشگاه را میان افراد بیشتر میکند. فروشندگان برای ارائه قسطی کالاهای خود به صورت قسطی می توانند با آسان کردن شرایط اقساطی برای خریداران، یک مزیت رقابتی میان خود و دیگر فروشگاه ها ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید